Website laten maken? Bij W4E Webdesign kunt u een responsive website laten bouwen! Wilt u gratis advies? Email ons.

Terugbetaling beleid

Het beleid voor terugbetaling Aangezien komzakendoen.nl niet-tastbare onherroepelijke goederen aanbied, doen wij niet aan terugbetalingen zodra de bestelling is volbracht en het product wordt verzonden. Als klant ben je verantwoordelijk voor het begrijpen van de aankoop die je doet  van een template op onze site. We realiseren ons echter dat uitzonderlijke omstandigheid kan plaatsvinden met betrekking tot het karakter van het product dat wij leveren. Daarom geven wij restitutie 0m de volgende redenen: niet-levering van het product: als gevolg van een aantal mailing vraagstukken van uw e-mailprovider of uw eigen mailserver u een aflevering e-mail misschien niet van ons ontvangt. In dit geval raden we u aan contact met ons op voor hulp. Een Claim voor niet-levering moet bij onze aministratie afdeling schriftelijk binnen 7 dagen worden ingediend vanaf de datum dat u de order geplaatst heeft. Anders wordt het product beschouwd als ontvangen en gedownload; Problemen met downloaden en uitpakken: het kan dus gebeuren dat u problemen ondervindt tijdens het downloaden van het product of het uitpakken. Claims met betrekking tot dergelijke kwesties moeten aan onze technische afdeling worden gemeld. Verzoek om gratis 0ndersteuning moet worden ingediend. Als u binnen 24 uur geen contact opneemt gedurende deze periode, gaat u ermee akkoord dat wij de stilte kunnen beschouwen als een succesvolle download van het product zonder verdere recht op schadevergoeding of restitutie voor een "download kwestie". Belangrijke gebreken: hoewel alle producten grondig worden getest voordat het aan u word verzonden, kan er een onverwachte fout optreden. Dergelijke kwesties moeten ter goedkeuring voor ons Technical Support Team worden voorgelegd. Wij houden het recht om de fout of defect te verhelpen binnen 72 uur. Als we falen de fout te corrigeren binnen 72 uur na de datum van de aanvankelijke klacht brief of een andere kennisgeving van een klant, zal tot terugbetaling worden overgegaan en aan de klant. Of, naar keuze van de klant, vervanging van het product van dezelfde of ongeveer dezelfde waarde kan worden geboden; Houd er rekening mee dat de tijdelijke toegang tot uw server door onze technici moet worden toegestaan met het oog op de mogelijke problemen te identificeren en op te lossen met onze producten. Ontbreken van een dergelijke toegang tijdig te verstrekken kan leiden tot een vertraagde oplossing van het probleem. Weigering van toegang tot uw server verstrekt zal resulteren in niet terugbetaling. Product niet-als-beschreven: dergelijke kwesties moeten worden gemeld aan onze technische afdeling Ondersteuning binnen 24 uur na de datum van de aankoop. Duidelijk bewijs moet worden verstrekt waaruit blijkt dat het gekochte product is niet zoals het is beschreven op de website. Klachten die enkel gebaseerd zijn op valse verwachtingen en wensen van de klant worden niet gehonoreerd. Sample producten zijn beschikbaar voor evaluatie doel op onze sample templates sectie. Houd er rekening mee dat wij geen enkele verantwoordelijkheid dragen en daarom geen restitutie / rendement / uitwisseling verzoeken op grond van onverenigbaarheid van onze producten met een aantal third-party software (plug-ins te voldoen, add-ons, modules, zoekmachines, scripts, extensies etc) dan die welke zijn gespecificeerd als compatibel in een beschrijving beschikbaar op de voorbeeldpagina van elk product. We kunnen niet garanderen dat onze producten zijn volledig compatibel met alle programma's van derden en wij bieden geen ondersteuning voor applicaties van derden. Onze Technical Support Team staat altijd klaar om u te helpen en leveren zeer professionele ondersteuning in een tijdige wijze. Hartelijk dank voor de aankoop van onze producten.